Analytika a data mining ve vzdělávání : revoluce nebo evoluce?

Autoři

JUHAŇÁK Libor

Rok publikování 2019
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis V příspěvku budou představeny oblasti označované jako data mining ve vzdělávání (educational data mining) a analytika učení (learning analytics). Přestože jde o oblasti, které jsou v českém pedagogickém prostředí stále relativně nové, v zahraničí zaznamenávají v posledních letech poměrně bouřlivý vývoj. Příspěvek se pokusí nastínit šíři výzkumných témat, která jsou v těchto oblastech řešena a kterým je zvláště v poslední době věnována zvýšená pozornost výzkumníků i praktiků v rámci e-learningu a technologiemi podporovaného učení. Zároveň budou prezentovány konkrétní příklady využití metod analytiky učení a data miningu ve vzdělávání v různých vzdělávacích systémech či nástrojích.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.