Čtenářské dílny jako podpora čtenářství: Praktické zkušenosti z 2. stupně základní školy

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

FOJTÍKOVÁ Petra

Rok publikování 2024
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek se zaměřuje na praktické využití čtenářských dílen jako efektivního systému práce, který podporuje čtenářství u žáků v hodinách literární výchovy na 2. stupni základní školy. Čtenářské dílny nabízejí vhodný způsob, jak zlepšit nejen čtenářskou gramotnost, ale také podnítit u žáků zájem o čtení a prohloubit jejich vztah k literatuře. V rámci příspěvku budou představeny konkrétní aktivity a postupy využívané v praxi, které napomáhají aktivnímu zapojení žáků do čtení, diskusí a interpretace textů. Důraz bude kladen na praktické zkušenosti s vedením čtenářských dílen, čtenářských lekcí či při tvorbě čtenářských záznamů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.