Čtenářské dílny jako podpora čtenářství: Praktické zkušenosti z 2. stupně základní školy
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2024 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Příspěvek se zaměřuje na praktické využití čtenářských dílen jako efektivního systému práce, který podporuje čtenářství u žáků v hodinách literární výchovy na 2. stupni základní školy. Čtenářské dílny nabízejí vhodný způsob, jak zlepšit nejen čtenářskou gramotnost, ale také podnítit u žáků zájem o čtení a prohloubit jejich vztah k literatuře. V rámci příspěvku budou představeny konkrétní aktivity a postupy využívané v praxi, které napomáhají aktivnímu zapojení žáků do čtení, diskusí a interpretace textů. Důraz bude kladen na praktické zkušenosti s vedením čtenářských dílen, čtenářských lekcí či při tvorbě čtenářských záznamů. |
Související projekty: |