Informace o projektu
Aktivní matching: Strategická podpora poradenství na pracovním trhu (Aktivní matching)

Informace

Projekt nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Fakultu sociálních studií. Oficiální stránka projektu je na webu muni.cz.
Logo poskytovatele
Kód projektu
CZ.1.04/5.1.01/77.00400
Období řešení
12/2012 - 11/2014
Investor / Programový rámec / typ projektu
Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR
Fakulta / Pracoviště MU
Fakulta sociálních studií

Hlavním cílem projektu je přenést do praxe české politiky zaměstnanosti metodiku monitoringu a analýzy kvalifikačních potřeb a prognózy vývoje regionálního trhu práce, která se již několik let úspěšně používá ve Švédsku, kde napomáhá pozitivně ovlivňovat nabídku a poptávku na trhu práce a tím snižovat nezaměstnanost, zejména mladých lidí a absolventů škol. Cílem projektu je adaptovat tuto metodiku pro podmínky českého trhu práce, otestovat a zhodnotit její uplatnitelnost na vybraném regionálním trhu práce v ČR. Projekt si dále klade za cíl prezentovat výsledky tohoto šetření a rozšířit získané know-how mezi relevantní klíčové aktéry v regionu (úřady práce, školy, sociální partnery, atd.) a zasadit se o implementaci metodiky (bude-li v českých podmínkách uplatnitelná) do praxe.

Publikace

Počet publikací: 10


Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.