Stipendijní program na podporu technologií ve výuce FF MU
Zapojení technologií do prezenční výuky
Snažíte se studující v průběhu hodiny aktivizovat pokládáním otázek? Jak často vám na ně studenti odpoví a jak dlouho jim trvá, než se k odpovědi odhodlají? Díky využití technologií můžete během hodiny zvýšit zapojení studentů a výrazným způsobem snížit počet studentů, kteří se nepřihlásí o slovo nikdy.
V aplikacích jako Kahoot nebo Socrative lze studentům v průběhu hodiny zadávat různé kvízy nebo testy a zjišťovat tak, nakolik studenti porozuměli probírané látce. Výsledky můžete sledovat v reálném čase a následně je analyzovat. Prostřednictvím těchto nástrojů můžete studujícím zároveň pokládat anonymní dotazy nebo od nich získávat zpětnou vazbu, kterou by si při hodině normálně nechali pro sebe.
Nemají všichni studenti k dispozici vlastní chytré zařízení nebo potřebnou aplikaci? Nevadí. Obraťte se na Kancelář e-learningu CIT FF MU s žádostí o zapůjčení iPadů do prezenční výuky.