Podávání žádostí
Žádosti směřované na studijní oddělení je možné předávat osobně prostřednictvím fakultní podatelny, nebo zasílat prostřednictvím České pošty na kontaktní adresu: Studijní oddělení FF MU, Arna Nováka 1, 602 00, Brno. Je-li žádost takového charakteru, že vyžaduje vyjádření katedry/ústavu, toto vyjádření zajistí studijní oddělení.
Následující typy žádostí je možné podávat elektronicky přímo v Úřadovně Informačního systému MU:
- žádost o změnu formy studia,
- oznámení o návratu do studia po přerušení,
- žádost o změnu studijního plánu (je možné podat vždy v období 24. 1. – 31. 1. a 24. 8. – 31. 8.),
- žádost o mimořádné zpřístupnění archivu ZP (naleznete pod „ostatní žádosti“),
- žádost o vykonání opravného termínu SZZk v září (naleznete pod „ostatní žádosti“),
- výjimka pro postup do dalšího semestru,
- dodatečné zaregistrování/odregistrování předmětu dle Směrnice FF MU č. 4/2017,
- započítání předmětu do bloku povinně volitelných předmětů (tzv. kredity B),
- započítání absolvovaného předmětu pod jiným kódem pro účely splnění kontrolní šablony,
- přerušení studia,
- oznámení o zanechání studia.
Podat elektronickou žádost