Ekonomické oddělení
-
Kontakt
Telefon: 549 49 1504 E-mail: ekonomicke@phil.muni.cz -
Adresa
Sídlo a korespondenční adresa:
Masarykova univerzita
Filozofická fakulta
jméno a příjmení adresáta
Ekonomické oddělení
Arna Nováka 1
602 00 BrnoFakturační adresa:
Masarykova univerzita
Filozofická fakulta
Arna Nováka 1
60200 Brno
IČ: 00216224
DIČ: CZ00216224 -
Úřední hodiny
Pondělí 9:00–12:00 Úterý 9:00–12:00 Středa 9:00–12:00 Čtvrtek 9:00–12:00 Pátek 9:00–12:00
O pracovišti
Agenda oddělení
Ekonomické oddělení pečuje o hospodaření a finance fakulty. Jeho náplň práce tvoří:
- správa hlavní pokladny fakulty a dohled nad vedlejšími pokladnami
- bankovní transakce
- evidence deponovaných mezd a stipendií
- provoz služebních vozidel a zúčtování silniční daně
- agenda darů
- agenda mimorozpočtových finančních zdrojů dle smluv
- bankovníky (automatizovaný příjem financí do SUPO)
- evidence pracovních a ochranných pomůcek a předmětů
- evidence všech smluv filozofické fakulty
- cestovní náhrady
Zaměstnanci
Lucie Čelková
telefon: | 549 49 6819 |
---|---|
e‑mail: |
Agenda
- centrální evidence fakultního inventáře
- centrální evidence majetku zapůjčeného mimo objekty FF MU
- evidence škod na majetku
- pořizování a evidence investičního majetku
- návrhy kupních a darovacích smluv, smluv o výpůjčce a smluv o převodu majetku
- podklady pro daň z nemovitosti
- evidence objednávek pro dodavatele prací, služeb a materiálu
- pokladna pro děkanát a drobné nákupy
- pasportizace budov (technické a technologické využití jednotlivých místností fakulty)
Michaela Jedličková Svobodová
telefon: | 549 49 6821 |
---|---|
e‑mail: |
Agenda
- DPH
- kontrolní hlášení
- Intrastat
- evidence projektů TAČR
Dagmar Komárková
telefon: | 549 49 5583 |
---|---|
e‑mail: |
Agenda
- správa hlavní pokladny (pokladní kniha, doklady, finanční hotovost, vystavení žádostí na šeky k výplatám hotovosti pokladen, stipendií a jiných plateb)
- proplácení tuzemských cestovních náhrad a zahraničních cestovních účtů v Kč; drobné nákupy, stálé a mimořádné zálohy a jejich vyúčtování; výplata dohod a stipendií a jejich evidence
- výkazy pro hlášení o silniční dani
- evidence darů dle jednotlivých zakázek, čerpání finančních prostředků v souladu s darovací smlouvou a platnými předpisy
- evidence mimorozpočtových příjmů dle jednotlivých zakázek
- spolupráce při kontrolách finanční hotovosti ve vedlejších pokladnách
- evidence a sledování nároků na pracovní oděvy a ochranné pomůcky
- kontrola stavu na bankovnících
- tuzemské cestovní náhrady
- vkládání veškerých smluv do ekonomického SW a jejich další zpracování
Ing. Petra Koudelková
telefon: | 549 49 8932 |
---|---|
e‑mail: |
Agenda
- evidence projektů z GA ČR, i spoluřešitelské
- evidence projektů z GA MU
- evidence všech projektů, které FF získala a získá kromě TA ČR, HR AWARD, HR MUNI4, OP VK apod.
- spolupráce s pracovníky FF při sestavování žádostí o projekty ve finanční části
Bohumila Kšicová
telefon: | 549 49 3829 |
---|---|
e‑mail: |
Agenda
- vkládání přijatých a zálohových faktur do ekonomického SW a jejich kontrola
- evidence vyinkasovaných plateb a dobropisů
- přepočty cen předmětů ze zahraničí v platném kurzu
- kontrola správnosti faktur s přenesenou daňovou povinností
Hana Ondráčková
telefon: | 549 49 5652 |
---|---|
e‑mail: |
Agenda
- tuzemské a zahraniční cestovní náhrady včetně záloh a refundací
- urgence neuhrazených pohledávek (ve spolupráci s rektorátem)
- agenda bankovníku
- placení dokladů do zahraničí platební kartou FF MU
Agenda
- agenda přeúčtování mezd mezi zakázkami, činnostmi apod. ve spolupráci s Personálním oddělením
- evidence a statistika nákladů a výnosů včetně doplňkové a hospodářské činnosti evidence IRP
- evidence a správa Sociálního fondu
- evidence zůstatků na účtech užívaných FF MU
- agenda Obchodního centra (OC)
- věcné dary
- evidence a odpis přístupových karet
- přeúčtování energií
- měsíční zpracování tabulek čerpání mezd a odvodů podle pracovišť
- autorské honoráře
- hlášení Dillia a OSA
- Fond provozních prostředků (FPP)
- Fond účelově určených prostředků (FÚUP)
Jana Sedláčková
telefon: | 549 49 7542 |
---|---|
e‑mail: |
Agenda
- centrální evidence fakultního inventáře
- centrální evidence majetku zapůjčeného mimo objekty FF MU
- evidence škod na majetku
- pořizování a evidence investičního majetku
- návrhy kupních a darovacích smluv, smluv o výpůjčce a smluv o převodu majetku
- podklady pro daň z nemovitosti
- evidence objednávek pro dodavatele prací, služeb a materiálu
- pokladna pro děkanát a drobné nákupy
- pasportizace budov (technické a technologické využití jednotlivých místností fakulty)
Jana Šabrňáková
telefon: | 549 49 7400 |
---|---|
e‑mail: |
Agenda
- evidence a čerpání neinvestičních a investičních prostředků z projektů financovaných z Magistrátu města Brna, Jihomoravského kraje, Akademie věd, FR MU, TA ČR, IRP, děkanských grantů a dalších projektů, včetně spolupráce při sestavení žádosti a závěrečném vyúčtování
- zápisy vnitrofakultních a vnitrouniverzitních dokladů do ekonomického SW
- pohledávky za firmami
- zaúčtování příjmových a výdajových dokladů z hlavní pokladny FF MU a ze všech vedlejších pokladen fakulty
- k poslednímu dni v měsíci kontrola peněžní hotovosti vedlejších pokladen s účetním stavem
- pohledávky na nakladatelství a další odběratele knih
Jana Šebíková
telefon: | 549 49 7285 |
---|---|
e‑mail: |
Agenda
- agenda vedlejších pokladen: seznam dohod o hmotné odpovědnosti, inventarizace
- sledování zdravotních prohlídek a přefakturace RMU
- přefakturace služeb (telefonní hovory, poštovné apod.)
- evidence a správa Sociálního fondu
- inventarizace hlavní pokladny (s vedoucí EO)
- podklady pro výplatu veškerých záloh v hotovosti (mimořádné zálohy na mzdy, stipendia, zahraniční hosty, mimořádné zálohy na drobná vydání)
- správa a účetní likvidace daňových dokladů ze zahraničí hrazených platební kartou
- měsíční kontrola výplaty stipendií a deponovaných mezd a stipendií
- inventarizace a kontrola saldokontních účtů, kromě účtů 315, 324, 384, 388
- vystavení faktur na základě uzavřených smluv
- agenda konferencí (náklady a výnosy)
- evidence spisové služby za EO
- upomínky k neuhrazeným pohledávkám za firmami i za studenty, včetně předávání právnímu útvaru MU k soudnímu vymáhání
- evidence a účtování členských poplatků v odborových organizacích za kolektivy i jednotlivce, včetně měsíčního předávání přehledu na mzdovou účtárnu ke zdanění osob
- kontrola smluv dle § 1746 – tuzemské
- adresář firem pro vystavování účetních dokladů a pro potřeby finančního úřadu
- účtování výplat mezd šeky
- účtování výběrů hotovosti z bankovníků, sledování limitů bankovníků
Ing. Irena Šmahelová
telefon: | 549 49 7714 |
---|---|
e‑mail: |
Agenda
- projektová podpora pro výzkum a vývoj: OPZ, OP VVV, specifický výzkum na FF MU, projekty Horizont, NAKI, INGO, CEEPUS, Aktion, IRP a další projekty financované MU
- Fond provozních prostředků (FPP)
- Fond účelově určených prostředků (FÚUP)
Ing. Lucie Vosáhlová
telefon: | 549 49 4464 |
---|---|
e‑mail: |
Agenda
- agenda přeúčtování mezd mezi zakázkami, činnostmi, apod. ve spolupráci s personálním oddělením
- agenda časového rozlišení nákladů a výnosů k 31. 12. běžného roku; sledování nákladů a výnosů u mimorozpočtových zdrojů, a to podle pracovišť a zakázek; sestavování tabulek nákladů a výnosů čtvrtletně, a podrobných tabulek ročně
- sledování nákladů a výnosů u doplňkové a hospodářské činnosti, a to dle jednotlivých pracovišť a zakázek, sestavování podrobných čtvrtletních a ročních tabulek
- sledování čerpání příspěvků na stravenky zaměstnanců
- kontrola zůstatků účtů užívaných FF
- za svou oblast
- metodické řízení a zaškolování sekretářek a pracovníků pověřených vedením příslušné agendy; seznamování se změnami v ekonomickém SW, v souladu se zákonem o účetnictví
- vystavování pohledávek a dobropisů podle výstupů z OC
- sledování účtů časového rozlišení a pravidelné přeúčtování jednotlivých měsíčních částek
- spolupráce při ukládání písemností do archívu oddělení i archívu MU
- sledování a účtování věcných darů
- evidování a odepisování bílých karet
- přeúčtování energií
- zpracování tabulek po jednotlivých činnostech
- zpracování tabulek čerpání mezd a odvodů podle pracovišť (měsíčně)
- zpracování autorských smluv
- hlášení pro DILIA
- sledování čerpání FPP, FÚUP, stipendijního fondu
Rámcové smlouvy a centrální nákupy
Rámcové smlouvy
Centrální nákupy
Formuláře a dokumenty
- Všechny dokumenty (IS)
- Cestovní náhrady
- Daňový dotazník 2018
- Finanční kontrola
- Platby hrazené převodem z účtu – zálohové platby, faktury, platební příkazy
- Průvodní list k zakázce
- Uzavírání smluv podle § 1746 odst. 2 občanského zákoníku
- Žádost o přeúčtování mezd
- Faktury – průvodní list
- Faktury – žádost o přeúčtování
- Inventarizace k 31. 12. 2019
Správce stránky
Lucie Čelková
e‑mail: |
---|