GAČR - podávání zpráv v 2021
Po dobu odevzdávání dílčích resp. závěrečných zpráv věnujte prosím pozornost této aktualitě.
30. 11. 2020
Alžběta Dvořáková
GAČR
Základní informace
- Ekonomické oddělení – Ing. Petra Koudelková
- Předběžné zaúčtování mezd za 12/2020 proběhne k 15. 12. 2020. Aktuální výsledovka a stav čerpání rozpočtu je řešitelům k dispozici v aplikaci ISEP.
- S dořešením nesrovnalostí a konzultacemi k DZ/ZZ se na Ing. Koudelkovou obracejte průběžně e-mailem.
- Po zaúčtování mezd za 12/2020, bude zakázka projektu účetně vyrovnána a řešiteli bude zaslána finální výsledovka e-mailem
- Oddělení výzkumu a vývoje – Ing. Alžběta Dvořáková
- Aktuální informace o zpřístupnění aplikace GRIS pro podávání DZ/ZZ jsou zasílány emailem řešitelům projektu.
- Zprávy ke kontrole zasílejte s předmětem zprávy: „GAČR DZ (ZZ) – draft“. Dotazy prosím zasílejte zvlášť.
- Personální oddělení – Ing. Alena Albiniová
- Mzdy za 12/2020 budu zaúčtovány 11.1.2021.
- O veškeré podklady si žádejte u Ing. Albinové. Při žádosti o mzdové sestavy uvádějte číslo zakázky. Mzdové sestavy budou postupně vkládány do úschovny v IS řešiteli projektu.
Zadávací dokumentace pro jednotlivé roky ke stažení zde. Informace k Dílčím zprávám jsou v příloze ZD č. 4 - Podmínky pro řešení grantových projektů.