Tomáš Lintner, Ph.D.
výzkumník I – Ústav pedagogických věd
Počet publikací: 36
2024
-
‘They usually look happy.’ approaches to the adaptation of Ukrainian refugees in Czech schools
Pedagogy, Culture & Society, rok: 2024, DOI
-
“The Schools Try, But...”: A Holistic Perspective on the Social Adaptation of Ukrainian Refugee Students in Czech Schools
Learning, Culture and Social Interaction, rok: 2024, ročník: 2024, vydání: 48, DOI
-
A systematic review of AI literacy scales
npj Science of Learning, rok: 2024, ročník: 9, vydání: 50, DOI
-
Applying dynamic network actor models
Rok: 2024, druh: Vyžádané přednášky
-
Demographic predictors of public speaking anxiety among university students
Current Psychology, rok: 2024, ročník: 2024, DOI
-
Effects of performance-based financial incentives on higher education students: A meta-analysis using causal evidence
Educational Research Review, rok: 2024, ročník: 44, vydání: 100621, DOI
-
Interaction dynamics in classroom group work
SOCIAL NETWORKS, rok: 2024, ročník: 79, vydání: 1, DOI
-
No Evidence for Social Selection and Peer Influence on Grades and Literacy Among Early Adolescents Through Friendship Ties
The Journal of Early Adolescence, rok: 2024, ročník: 2024, DOI
-
Sdílení nálezů výzkumu sociální integrace dětí-cizinců do českých škol
Rok: 2024, druh: Vyžádané přednášky
-
Voices of Change: Exploring Teacher Talk and Perspectives through Pedagogically Productive Conversations
Rok: 2024, druh: Další prezentace na konferencích