Autodiagnostika a autoregulace ve výuce psychologie pro budoucí učitele

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

KOHOUTEK Rudolf

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Učíme psychologii 2011 / Teaching Psychology 2011
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://is.muni.cz/repo/1066945/Ucime_psychologii_2011.pdf
Obor Psychologie
Klíčová slova self-cognition; self-diagnosis; self - regulation; basic social skills
Přiložené soubory
Popis Autodiagnostika a autoregulace je zařazena mezi základní dovednosti učitelů.Má-li být autoregulace úspěšná, musí vycházet z autokognice pozitivních i negativních vlastností učitele (subjektu potenciálního i reálného) a z něho vyplývajícího úsilí o adekvátní autoregulaci.Autor uvádí osvědčené psychologické diagnostické metody používané pro autodiagnostiku budoucích učitelů a popisuje čtyři etapy autoregulace.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.