Podpůrná opatření a poradenské služby pro žáka s narušenou komunikační schopností v základní škole
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Odborná kniha |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Přiložené soubory | |
Popis | Hlavním tématem předkládané odborné knihy je vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v hlavním vzdělávacím proudu. Předmětem hlavního výzkumného šetření uváděného v této monografii byla analýza podpůrných opatření a poradenských služeb pro integrované žáky s narušenou komunikační schopností v pěti vybraných krajích České republiky. Výzkumný projekt byl také doplněn o komplementární výzkumné šetření zaměřené na podporu žáků v německé spolkové zemi Baden-Württemberg.Výzkumné projekty přinesly poznatky z oblasti podpory žáků s narušenou komunikační schopností vzdělávaných v hlavním vzdělávacím proudu. Zejména se jednalo o poradenské služby poskytované poradenskými pracovišti i externími odborníky a dále o využívání podpůrných opatření a metod podpory rozvoje komunikačních kompetencí ve výuce. |
Související projekty: |