Tradiční a moderní strategie v předškolním vzdělávání dětí se zrakovým postižením
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Visual impairment child with visual impairment nursery school educating in regular school visual perception assessment visual perception skills development compensatory skills development orientation and mobility skills social skills |
Přiložené soubory | |
Popis | Článek pojednává o vybraných strategiích využívaných v předškolním vzdělávání dětí se zrakovým postižením, zejména v prostředí běžné mateřské školy. V úvodní části jsou podána teoretická východiska dané problematiky. Text se následně zaměřuje na vybrané strategie, ověřené výzkumy, které lze uplatnit při rozvoji specifických kompetence dětí předškolního věku se zrakovým postižením. |
Související projekty: |