Výuka cizího jazyka u žáků se sluchovým postižením integrovaných v hlavním vzdělávacím proudu
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2011 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Přiložené soubory | |
Popis | Kapitola se zaměřuje na problematiku výuky cizího jazyka u žáků se sluchovým postižením integrovaných do běžných základních škol. V první části se na jedné straně věnuje současnému pojetí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice v kontextu k celosvětovému vývoji vzdělávání těchto žáků. Na straně druhé pak představuje systém výuky cizího jazyka vycházející z Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. V druhé části kapitola představuje případovou studii chlapce s oboustranným těžkým sluchovým postižením integrovaného do běžné základní školy a na osvojené kompetence v anglickém jazyce. |
Související projekty: |