Učíme se s Mášou – didaktická jazyková hra ve výuce ruskému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Rozvíjanie cudzojazyčných zručností dětí v školskom a v rodinnom prostredí |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | foreign language teaching; Russian language; didactic language game; learner; specific learning difficulties |
Přiložené soubory | |
Popis | Učitel hledá nové strategie, způsoby a metody, jak udělat cizojazyčnou výuku více efektivnější. Studie předkládá výsledky výzkumného projektu k otázkám výuky ruštiny jako cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení (dále SPU), jenž byl realizován v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (MSM 0021622443). Je traktována teorie hry, konkrétní příklady didaktických her, charakteristika osob se speciálními vzdělávacími potřebami a specifickými poruchami učení. |
Související projekty: |