Analýza poskytování logopedické intervence integrovaným žákům s narušenou komunikační schopností
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Špeciálny pedagog, časopis pre špeciálopedagogickú teorii a prax |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | pupil with impaired communication ability; integration; special educational needs; inclusive environment; primary schools |
Přiložené soubory | |
Popis | Článek se zaměřuje na problematiku poskytování logopedické intervence žákům stižených narušenou komunikační schopností, jenž jsou vzděláváni na běžných typech základních škol České republiky. Obsah příspěvku shrnuje jednotlivé dílčí výsledky výzkumného šetření, které vedlo k analýze vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v rámci naplňování jejich individuálních speciálních vzdělávacích potřeb. Jelikož právě pro žáky s narušenou komunikační schopností, kteří jsou integrováni v hlavním vzdělávacím proudu, je adekvátně poskytovaná logopedická intervence nezbytnou. Právě participace odborníků erudovaných v problematice logopedie, vzdělávání a podněcování komunikace u žáka s narušenou komunikační schopností, je žádoucí a nezastupitelnou. |
Související projekty: |