Hodnocení jako nástroj podpory při edukaci žáků v riziku poruch chování

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

PRESOVÁ Jana

Rok publikování 2012
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis V kapitole tematizujeme problematiku hodnocení výkonů a chování žáků základních škol se zaměřením na žáky se sociálním znevýhodněním, kteří jsou žáky v riziku poruch chování. Představujeme zde dílčí výsledky výzkumu vzdělávacích drah těchto žáků. Výzkum poukázal na přílišnou orientaci pedagogů na nežádoucí chování a jeho negativní hodnocení, které v kontextu inkluzivních přístupů k problémům v chování žáků nepovažujeme za podporující. Naše zjištění vedou k předpokladu, že formativní potenciál hodnocení není ve školách dostatečně využíván.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.