Dovednosti ve výuce práva. Formy a metodika výuky předmětů rozvíjejících právnické dovednosti

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Právnickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

UHLÍŘOVÁ Kateřina ATKINSOVÁ Lucie KRISTKOVÁ Veronika DOHNAL Vítězslav MELCROVÁ Zuzana ŠAFROVÁ DRÁŠILOVÁ Alena ŠRAMKOVÁ Dana TOMOSZEK Maxim

Rok publikování 2012
Druh Učebnice
Fakulta / Pracoviště MU

Právnická fakulta

Citace
Popis Dlouhodobě je diskutována konkurenceschopnost absolventů právnických fakult v praxi. Z podnětu autorů projektu Teorie – dovednosti – praxe: inovace studia práva, řešeného v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost, byla vytvořena publikace, jejímž cílem bylo nastínit metody vzdělávání studentů magisterského studijního programu Právo a právní věda pro obor Právo a dále pro Bakalářský obor Vyšší justiční úředník na Právnické fakultě Masarykovy univerzity. Cíl projektu stanovil předložit výklad nejčastějších způsobů a metod, které se využívají ve výuce humanitních předmětů. Prostředkem pro inovaci výuky pak má být zavedení a uplatňování dovednostních metod výuky ve stávajících a nových předmětech tak, aby došlo k efektivnímu propojení teorie a praxe právnického vzdělávání. Publikace předkládá v ucelenější podobě nejčastější způsoby využívané k rozvoji dovednostních metod, tj. Základní znalosti a chápání práva, Intelektuální a analytické dovednosti a praktický úsudek, Profesní dovednosti, Profesionalita, Sebereflexe a schopnost celoživotního vzdělávání.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.