Professional vision von künftigen EnglischlehrerInnen und ihre Entwicklung mit IRSE VideoWeb

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

MINAŘÍKOVÁ Eva JANÍK Tomáš JANÍK Miroslav

Rok publikování 2013
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek představuje výsledky výzkumu týkajícího se změn v profesním vidění u studentů učitelství anglického jazyka po systematické práci s videosekvencemi z hodin AJ v rámci elektronického učebního prostředí VideoWeb.Výzkum probíhal u 25 budoucích učitelů anglického jazyka, jejichž písemné komentáře k videozáznamům výuky byly podrobeny obsahové analýze. Ukázalo se, že před prací ve VideoWebu byly jejich komentáře především popisující, interpretující a hodnotící. Po práci s VideoWebe studenti více popisovali; kvalita jejich popisu se ale změnila. Komentáře byly detailnější a "disciplinovanější". Interpretativní a hodnotící komentáře následovaly až po popisu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.