Internal setting and organizational learning in schools

Logo poskytovatele
Název česky Vnitřní prostředí a organizační učení ve škole
Autoři

SEDLÁČEK Martin POL Milan HLOUŠKOVÁ Lenka LAZAROVÁ Bohumíra NOVOTNÝ Petr

Rok publikování 2013
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Studia paedagogica
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
www Digitální knihovna FF
Doi http://dx.doi.org/10.5817/SP2013-4-5
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova organizational learning; school; systematicity of learning; factors of internal school setting
Popis Článek je dalším z výstupů výzkumného projektu, ve kterém jsme se zaměřili na poznání procesů organizačního učení v českých základních školách. V tomto textu se věnujeme dimenzi systematičnosti organizačního učení ve škole. Systematičnost učení ve škole považujeme v souladu s mnohými autory za důležitý předpoklad hloubky a tedy i efektivity organizačního učení. V článku hledáme odpověď na otázku, do jaké míry ovlivňují faktory vnitřního prostředí školy systematičnost organizačního učení. Využíváme přitom data z reprezentativního šetření dvou krajů České republiky.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.