Žák s vývojovou dysfázií na počátku školní docházky a jeho potíže v matematice
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami. Matematika a řešení úloh. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | integrated pupil, developmental dysphasia, mathematics at the first grade of basic school, row of numbers, operation of addition, operation of subtraction, simple word task, graphic representation |
Popis | V příspěvku jsou shrnuty zkušenosti s problémy žáka integrovaného z důvodu diagnózy vývojová dysfázie v prvních třech měsících jeho školní docházky, a to především v předmětu matematika. Součástí příspěvku je i popis některých pomůcek a námětů na hravé činnosti, které se v práci s tímto žákem osvědčily. |
Související projekty: |