Faktory ovlivňující úspěšnost inkluze žáků s lehkým mentálním postižením – parciální výsledky šetření

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

BARTOŇOVÁ Miroslava

Rok publikování 2013
Druh Článek ve sborníku
Konference Současné trendy výchovy ke zdraví. Contemporary Trends in Education for Healt.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova inclusion education pedagogue family
Popis Společné vyučování postižených a intaktních žáků spočívá ve vytváření takových učebních situací, které zohledňují individuální učební možnosti a potřeby učení všech zúčastněných a umožňuje jim participaci na vzdělávání, na společném vyučovacím procesu. Výzkumná šetření zjišťující specifika takovéto edukace jsou ojedinělá. Hlavním cílem našeho výzkumného šetření bylo popsat některé faktory ovlivňující proces inkluze žáků s lehkým mentálním postižením v základních školách v České republice. Kapitola prezentuje parciální části výzkumu orientovaného na indikátory pohledu pedagoga na žáka s lehkým mentálním postižením v inkluzivní edukaci.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.