ICT in technical subjects
Název česky | ICT v technickém vzdělávání |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2013 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Information and Communication Technology in Education. Proceedings |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | https://konference.osu.cz/icte/14_32_14th-year-2013.html |
Obor | Využití počítačů, robotika a její aplikace |
Klíčová slova | External system; ICT; technical subjects; 3D; 2D; interactive animations |
Popis | Informační a komunikační technologie se v současné době rozšířila téměř do všech oblastí lidských zájmů . Tyto technologie nám doprovázet během našeho odpočinku a zábavy a umožňují rychlou a snadnou komunikaci přes obrovské vzdálenosti . Navíc , oni jsou používáni v oblasti vzdělávání a vědy a kontrolních systémů kolem nás , které umožňují snadnější návrh a konstrukci těchto systémů . Však nelze brát jako jediný dokonalý a nejlepší technologie . Náš výzkum a zkušenosti ve výuce technických předmětů ukazuje, že nemohou nahradit práci s reálnými systémy a modely . Ve skutečnosti , ne simulace a animaci , inejdokonalejší jeden , může plně nahradit realitu . Nicméně , realita řádně dokončena s animací nebo simulací nabízí mnoho možností , které byly dříve nemyslitelné . To je velmi důležité v oblasti vzdělávání ukázat správné mezioborové vztahy, které jsoupravdivé obraz reálného světa . Také je nezbytné pro žáky a studenty seznámit se s praktickými problémy z jejich praxe . Mají zvyklí na počítačové navrhování a montážní dokumentace projektu a a chápou technickou dokumentaci . Dále , oni si uvědomili, že se jedná o přímé obrazy reálných systémů a naučili se vytvářet a používat je . Na našem oddělení jsme se zaměřili na ty otázky . Studenti těžit ze získaných znalostí a dovedností v jednom tématu, které mohou být použity v jiných předmětech . Tento příspěvek si klade za cíl shrnout až nyní vyzkoušet a ukázat některé praktické výsledky výzkumu , které byly provedeny . |
Související projekty: |