Mapování argumentačních vzorců žáků na základě rozvíjejícího příběhu interaktivního divadla

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

KLAPKO Dušan

Rok publikování 2013
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Obsahem kapitoly bylo prezentovat výsledky kvalitativního výzkumu zaměřeného na účinky interaktivního divadla. Cílovou skupinu tvořili žáci ZŠ a VOŠ. Tématy výzkumu byly sociálně patologické jevy v kontextu školní a rodinné socializace žáků. Sběr dat proběhl na základě výzkumné projektivní metody nedokončených vět. Interpretaci výzkumných dat jsme realizovali na základě využití tzv. otevřeného kódování a vybraného nástroje diskursivní analýzy nazvaného interpretační repertoár.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.