Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2013 |
Druh | Editorství tématického sborníku |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Sborník „Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů III“ je výstupem z Výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (MS 0021622443) a navazuje na dvě předchozí konference. V současné době, charakterizované nezájmem mladé generace o matematiku a přírodovědné předměty, hraje velkou roli motivace ke studiu těchto předmětů. Práce s matematickou tématikou jsou věnovány perspektivním metodám ve výuce algebry, analýzy, geometrie a statistiky, tolik potřebné pro práci s daty. Fyzikálně zaměřené práce se zabývají zajímavými fyzikálními jevy a otázkami didaktickými. Zajímavé je skloubení badatelsky orientované výuky se zážitkovou pedagogikou. Autoři sborníku doufají, že jejich práce poslouží jako inspirace pro práci učitelů na všech typech škol a pomůže zvýšit zájem mladé generace o matematiku a přírodní vědy. |
Související projekty: |