Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Příklad projektu „Moc ve školních třídách studentů učitelství“

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

VLČKOVÁ Kateřina MAREŠ Jan LOJDOVÁ Kateřina

Rok publikování 2014
Druh Vyžádané přednášky
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis Prezentace se zabývala smíšeným designem v pedagogickém výzkumu na konkrétním příkladu projektu GA ČR „Moc ve školních třídách studentů učitelství“. Zaměřili jsme se na koncept moci, jeho adaptaci na prostředí školní třídy, design výzkumu – jeho kvalitativní a kvantitativní část s nastíněním výsledků a diskusi k metodologickému postupu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.