Solving adversarial patrolling games with bounded error: (extended abstract)
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2014 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Proceedings of the 13th International Conference on Autonomous Agents and Multiagent Systems (AAMAS'14) |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Informatika |
Klíčová slova | patrolling games; stochastic games; epsilon-optimal strategy |
Popis | Patrolovací hry jsou hry dvou hráčů, kde jen jeden hráč má kompletní informaci o hře. Hráči jsou obránce a útočník. Obránce se snaží detekovat útok na zranitelný cíl tím, že mezi nimi prochází randomizovanou strategií. Útočník se snaží maximalizovat pravděpodobnost úspěšného (nezjištěných) vniknutí. Ukazujeme, jak převést patrolovací hry na tahové stochastické hry s úplnou informací tak, aby optimální strategie byly vzájemně převoditelné. Dále představujeme algoritmus pro výpočet strategie, která je epsilon-optimální ze všech strategií, které berou v potaz historii. |
Související projekty: |