„Cítil jsem se jako bachař.“ Reflexe nové sociální role studenty učitelství na praxi

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

LOJDOVÁ Kateřina

Rok publikování 2014
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis Příspěvek vychází z analýzy deníků z praxe 58 studentů Pedagogické fakulty. Na otázku „Jak studenti na praxi vnímají svoji sociální roli ve škole?“ odpovídáme ve vztahu k cvičným učitelům a k žákům. Studenti se mezi těmito dvěma stranami ocitají v kvazikontrolní roli. Ve vztahu k žákům vstupují do role kontrolních agentů, což je opozitum k roli kontrolovaných, kterou hrají ve vztahu k cvičným učitelům. Reflexe kontrolní role studentů na praxi je zachycena ve třech oblastech: didaktické, sociální a osobnostní.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.