Terms of Inclusive Education in Primary Schools - National and School Curriculum
Název česky | Podmínky inkluzivního vzdělávání v primárních školách - národní a školní kurikulum |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2014 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Procedia Social and Behavioral Sciences, Volume 141 |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S187704281403482X |
Doi | http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.05.058 |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Primary education; national curriculum; school educational program; conditions of inclusive education |
Popis | V článku přinášíme shrnutí výsledků kvalitativní a kvantitativní analýzy údajů, které jsme získali jak ze současné školské legislativy, tak ze školních vzdělávacích programů vzorku českých základních škol. Zaměřili jsme se na kapitoly, ve kterých tyto školy deklarují své možnosti, pokud jde o výuku žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Výsledkem srovnání je nejen popis současné situace, ale také návrh na optimalizaci struktury a obsahu těchto kapitol. |
Související projekty: |