Maximum Expectation from Pupils - One of the Characteristic Features of Inclusion
Název česky | Maximum očekávání od žáků - jeden z charakteristických znaků inkluze |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2014 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Procedia - Social and Behavioral Sciences, Volume 141 |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042814034818 |
Doi | http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.05.057 |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Primary education; special educational needs; inclusion; maximum expectation from pupils |
Popis | Komunikaci, spolupráci, uplatňování diferenciace a individualizace, maximální očekávání od žáků a respekt mezi účastníky vzdělávání vnímáme jako hlavní rysy inkluzivního vzdělávání. V tomto článku jsme provedli kvalitativní a kvantitativní analýzu dat získaných z šesti vybraných ukazatelů, které se týkaly maximálního očekávání od žáků v českých základních školách. Jako výzkumný nástroj jsme použili českou verzi dotazníku Rámec pro sebehodnocení podmínek vzdělávání 2007, z nějž jsme vybrali kritéria upřesňující vlastnosti spolupráce a analyzovali je. |
Související projekty: |