Reflections on ICT Innovations of an Online Literature Course
Název česky | Reflekce implementací IT inovací v online kurzu literatury |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2015 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Navrhovaná prezentace se zabývá různými ICT inovacemi, které byly použity v online literárním kurzu. Tento bakalářský kurz, ENGL 228.599: American Literature Civil War to Present, byl vyučován na Texas A&M University v podzimním i jarním semestru akademického roku 2012/2013 profesorkou Amy Earhart a já v rámci kurzu pracoval jako asistent. Protože tento kurz byl vyučován již předešlý rok a protože data získaná během prvního ruku jasně ukazovala, že studenti, kteří častěji navštěvují stránku kurzu v prostředí Moodle, získávají lepší známky, bylo do kurzu implementováno několik ICT inovací. Tyto změny měly za cíl zpříjemnit celkové studíjní zkušenosti studentů, zlepšit komunikaci mezi studenty a vyučujícími stejně jako mezi studenty samotným a především donutit studenty k více aktivní participaci v průběhu kurzu. Mezi ICT inovace zavedené v kurzu patří například individuální práce ve studentských blozích, online úřední hodiny za pomocí webkamer či závěrečná skupinová esej. Tato prezentace se tedy zaměřuje na popis účinnosti jednotlivých ICT metod kurzu a na úpravy, kterými řada zavedených metod prošla mezi podzimním a jarním semestrem v reakci na výsledky studentů. Závěrečný výstup analyzuje efektivitu jednotlivých ICT inovací, čímž může poskytnout inspiraci pro ostatní vyučující online kurzů. Hlavně se zaměřuje na efektivitu tzv. "writing centers" při výuce online kurzů." |
Související projekty: |