Využití metod kritického myšlení ve výuce českého jazyka v 5. ročníku ZŠ

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

JANOUŠOVÁ Iva

Rok publikování 2013
Druh Článek ve sborníku
Konference VI. studentská vědecká konference Katedry českého jazyka a literatury
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Jazykověda
Klíčová slova critical thinking, model E - R - R, critical thinking methods, 5th grade of primary school, Czech language
Popis Příspěvek se zabývá využitím metod kritického myšlení ve výuce českého jazyka na 1. stupni základní školy. V první části definuje kritické myšlení a objasňuje princip třífázového modelu učení E - U - R (evokace - uvědomění si významu informací - reflexe). Druhá část příspěvku přináší popis vybraných metod kritického myšlení vhodných k využití v hodinách českého jazyka u žáků 5. ročníku základní školy.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.