Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ a role přesvědčení učitelů vztahující se k autonomii žáka a jejímu rozvíjení: přehledová studie

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

STODOLOVÁ Marie

Rok publikování 2014
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Předkládaný příspěvek se zabývá příležitostmi k rozvíjení autonomie žáka při výuce anglického jazyka a přesvědčením učitelů vztahujícímu se k žákově autonomii. V úvodu jsou vysvětleny nejdůležitější koncepty disertační práce a posléze jsou představeny výzkumy zkoumající autonomii žáka a učitelovo přesvědčení, které demonstrují stav zkoumání této problematiky. Poté jsou zde podrobněji rozebrány nejrelevantnější české i zahraniční výzkumy důležité pro pochopení zkoumaného problému.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.