Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním znevýhodněním z hlediska učitelů základních škol v Brně

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

FIALOVÁ Ilona

Rok publikování 2014
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Kapitola prezentuje výzkumné šetření zaměřené na problematiku inkluzivního vzdělávání žáků se zdravotním znevýhodněním. Hlavním cílem výzkumného šetření bylo popsat a analyzovat faktory ovlivňující proces inkluze žáků se zdravotním znevýhodněním na základních školách v Brně. V kapitole je uvedena parciální část výzkumu, který se zabýval zjišťováním těchto indikátorů: jaký je přístup učitele k žákovi se zdravotním znevýhodněním v edukaci, zda jsou žákovi poskytována v edukačním procesu vyrovnávací opatření a jakým způsobem komunikují učitelé s žákem v případě jejich dlouhodobé absence.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.