Možnosti podpory žáka se sluchovým postižením v podmínkách běžné základní školy
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2014 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Interdisciplinární pohledy na jinakost |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.contexo.cz/files/other/filemanager/Files/Specka2015/dvd-sbornik_2.pdf |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | education; teacher; children with special educational needs; integration; hearing impairment |
Popis | Studie shrnuje vybrané výsledky výzkumného šetření, týkajícího se připravenosti učitelů na začleňování žáků se zdravotním postižením do škol hlavního vzdělávacího proudu. Cílem výzkumného projektu s názvem „Připravenost učitelů běžných škol na začlenění žáků se sluchovým postižením“ bylo zjistit, zda jsou tito učitelé připraveni na integraci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných typů škol, s přihlédnutím na specifika sluchového postižení. |
Související projekty: |