ANALÝZA APLIKACE METOD ALTERNATIVNÍ A AUGMENTATIVNÍ KOMUNIKACE PRO PODPORU VÝVOJE DĚTÍ S DOWNOVÝM SYNDROMEM V OBLASTI KOMUNIKAČNÍCH DOVEDNOSTÍ

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

BARTOŇOVÁ Miroslava JISKROVÁ Kateřina

Rok publikování 2014
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Výzkumný projekt se zaměřuje na využití metod alternativní a augmentativní komunikace (dále jen AAK) jakožto prostředku podporujícímu vývoj dětí s Downovým syndromem v oblasti komunikačních dovedností. Výzkum zjišťuje, které metody AAK se u dětí s Downovým syndromem nejčastěji využívají, kdo je v rámci podpory dítěte nejčastěji aplikuje a v jakých podmínkách (rodina, škola, logopedie, nezisková organizace) a jaký mají tyto metody vliv na dítě z pohledu respondentů výzkumu. Výsledky výzkumného projektu jsou získány prostřednictvím dotazníkového šetření u rodičů a pedagogických pracovníků, kteří podporují vývoj komunikace dítěte s Downovým syndromem od 6 do 15 let věku, které je vychováváno v rodině a vzdělává se na základní škole.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.