Analýza výukových situací rozvíjejících kompetenci k řešení problémů ve výuce přírodovědy na 1. stupni ZŠ

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

ČEŠKOVÁ Tereza PEŠKOVÁ Karolína

Rok publikování 2014
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis příspěvku prezentujícího kvantitativní část předvýzkumu zaměřeného na analýzu výukových situací rozvíjejících kompetenci k řešení problémů byla identifikace jednotlivých výukových situací v hodinách přírodovědy na 1. stupni ZŠ a jejich následná deskripce se zaměřením na rozvíjení kompetence k řešení problémů. Výzkumný vzorek tvořil 1 videozáznam IVŠV Videostudie 1. stupně, pořízených ve školním roce 2010/2011. Záznam byl analyzován na základě nezúčastněného strukturovaného pozorování. Sledovány byly zejména charakteristiky, jež jsou pro rozvíjení kompetence k řešení problémů klíčové.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.