Research in Russian Language Instruction for Pupils with Dysgraphia – Teaching of the Letters of the Russian Handwritten Cyrillic Alphabet

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Výzkum ve výuce ruského jazyka u žáků s dysgrafií - výuka písmen ruské ručně psané azbuky
Autoři

GRENAROVÁ Renée

Rok publikování 2014
Druh Článek ve sborníku
Konference SGEM2014 Conference on Psychology and Psychiatry, Sociology and Healthcare, Education
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://sgemsocial.org/ssgemlib/spip.php?article542
Doi http://dx.doi.org/10.5593/SGEMSOCIAL2014/B13/S3.100
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova research; pupil; teaching; handwritten Russian Cyrillic Alphabet; dysgraphia
Přiložené soubory
Popis Článek k výzkumu ve výuce ruského jazyka u žáků s dysgrafií se zaměřuje na efektivní metody a techniky doporučené pro výuku žáků se specifickými poruchami učení. Autor se snaží v textu poskytnout přehled o současných trendech v oblasti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka a prezentovat výsledky výzkumného projektu k šetření situace ve výuce ruského jazyka u žáků s dysgrafií. Článek se zaměřuje na výsledky a vyučovací proces v ruském jazyce na vyšším stupni základní školy a nižším stupni víceletého gymnázia v České republice.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.