Research in Russian Language Instruction for Pupils with Dysgraphia – Teaching of the Letters of the Russian Handwritten Cyrillic Alphabet
Název česky | Výzkum ve výuce ruského jazyka u žáků s dysgrafií - výuka písmen ruské ručně psané azbuky |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2014 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | SGEM2014 Conference on Psychology and Psychiatry, Sociology and Healthcare, Education |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://sgemsocial.org/ssgemlib/spip.php?article542 |
Doi | http://dx.doi.org/10.5593/SGEMSOCIAL2014/B13/S3.100 |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | research; pupil; teaching; handwritten Russian Cyrillic Alphabet; dysgraphia |
Přiložené soubory | |
Popis | Článek k výzkumu ve výuce ruského jazyka u žáků s dysgrafií se zaměřuje na efektivní metody a techniky doporučené pro výuku žáků se specifickými poruchami učení. Autor se snaží v textu poskytnout přehled o současných trendech v oblasti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka a prezentovat výsledky výzkumného projektu k šetření situace ve výuce ruského jazyka u žáků s dysgrafií. Článek se zaměřuje na výsledky a vyučovací proces v ruském jazyce na vyšším stupni základní školy a nižším stupni víceletého gymnázia v České republice. |
Související projekty: |