Mezigenerační učení mezi učiteli z pohledu vzájemných interakcí

Logo poskytovatele
Autoři

NOVOTNÝ Petr

Rok publikování 2015
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Příspěvek využívá teorii učení Knuda Illerise k interpretaci dat z kvalitativního výzkumu mezigeneračního učení na českých základních a středních školách. Je zaměřen na popis forem interakce, jejichž prostřednictvím se mezigenerační učení mezi učiteli uskutečňuje, tzn. percepce, transmise, zkušenost, imitace a participace. Výsledky analýzy jsou interpretovány ve školním kontextu s cílem ukázat, jak výzkum interakcí může přispět k analýze mezigeneračního učení ve specifické organizaci.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.