Prístupy k inkluzívnemu vzdelávaniu žiakov s vývinovými poruchami učenia z pohľadu učiteľov v spolupráci s externými poradenskými subjektmi a rodičmi v Slovenskej republike
Název česky | Přístupy k inkluzivnímu vzdělávání žáků s vývojovými poruchami učení z pohledu učitelů ve spolupráci s externími poradenskými subjekty a rodiči ve Slovenské republice |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2014 |
Druh | Odborná kniha |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Monografie je věnována analýze problematiky vzdělávání žáků s vývojovými poruchami učení v inkluzivní škole ve Slovenské republice a přístupy učitelů k uvedené skupině žáků. Ve své teoretické části se zaměřuje na okruh žáků s vývojovými poruchami učení a jejich charakteristikou; řeší otázku školního výkonu žáků a jejich emocionálního prožívání. Dále se věnuje standardům speciální – pedagogické podpory, procesům inkluzivního vzdělávání v systému platných legislativních norem a zabývá se i možnostmi poskytování pedagogicko – psychologických poradenských služeb pro uvedenou skupinu žáků. Empirická část monografie je zaměřená na analýzu přístupů k inkluzivnímu vzdělávání žáků s vývojovými poruchami učení ve Slovenské republice z pohledu učitelů ve spolupráci s poradenskými zařízeními a rodiči. |
Související projekty: |