Sympozium : Akční výzkum výukové komunikace

Logo poskytovatele
Autoři

ŠVAŘÍČEK Roman ŠEĎOVÁ Klára SEDLÁČEK Martin ŠALAMOUNOVÁ Zuzana

Rok publikování 2015
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Sympozium je věnováno metodologii a výsledkům výzkumného šetření v designu participativního akčního výzkumu zaměřeného na výukovou komunikaci ve školní třídě na druhém stupni ZŠ. Výzkumný vzorek tvořilo 8 učitelů, kteří nedisponovali rozsáhlejšími znalostmi teorie výukové komunikace, ale byli otevření vůči změně vyučování směrem k dialogickému vyučování. Použité metody: videostudie, reflektivní rozhovory a focus group. Z analýzy dat vyplynulo, že učitelé reálně proměnili své komunikační postupy.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.