Asistent pedagoga, "nová" role na našich školách

Autoři

ČOPF Pavel

Rok publikování 2015
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Cílem příspěvku je popsat roli asistenta pedagoga jako nový prvek na našich školách v širším kontextu. Důraz je položen na srovnání legislativních norem této "nové" role v našich školách se zkušenostmi z praxe. Teoretickým východiskem je zde Školský zákon (zákon č. 561/2004 Sb.) a následné legislativní normy (vyhláška č 147/2011 Sb., v § 7 etc.) upravující základní rámec činností asistenta pedagoga. Příspěvek komparuje praktické, osobní zkušenosti autora a teoretickou rovinu práce asistenta pedagoga a zasazuje je do kontextu školy jako celku. Popisuje spolupráci asistenta pedagoga s ostatními pedagogickými pracovníky a upozorňuje na nedostatky této komunikace. Příspěvek je koncipován jako základ pro budoucí případovou studii na výše popsané téma.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.