Klima školy: Možnosti diagnostiky a cílené intervence
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2015 |
Druh | Vyžádané přednášky |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Příspěvek shrnuje zkušenosti s tvorbou a standardizací dotazníků mapujících klima školy, jejich praktickým využitím. Zabývá se i jejich alternativami v podobě využití jiných zdrojů informací ve škole a jiných způsobů získávání informací o klimatu školy a klimatu tříd. Autoevaluace klimatu školy je v příspěvku představována jako proces dialogu uvnitř školy a mapování potencionálně problémových oblastí, pokračující přes vlastní diagnostiku klimatu školy či jeho částí i způsoby práce s výsledky. Jako příklad dobré praxe slouží dotazníky a další nástroje dostupné on-line na http://evaluacninastroje.rvp.cz/ vzniklé v rámci projektu CZ.1.07/4.1.00/06.0014 "Cesta ke kvalitě". |