The Advertising Text as a Tool for Building a Social and Cultural Identity

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Fakultu sociálních studií. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Reklamní text jako nástroj sloužíci k budování sociální a kulturní identity
Autoři

PAVELKA Jiří

Rok publikování 2015
Druh Článek ve sborníku
Konference Marketing Identity : Explosion of Innovations
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
www sborník
Obor Písemnictví, mas-media, audiovize
Klíčová slova book cover; semiotic and cultural transfer; advertising text; social and cultural identity
Přiložené soubory
Popis Příspěvek analyzuje a interpretuje znakové texty, jejichž komunikačním médiem je knižní obálka. Příspěvek se pokouší demonstrovat na příkladech obálek knihy amerického autora George Ritzera The McDonaldization of Society, která je zřejmě nejpřekládanějším titulem sociologické literatury z přelomu tisíciletí, že obálka představuje nejen inovativní formu sémiotického a kulturního transferu, ale také inovativní nástroj marketingové a reklamní komunikace a efektivní nástroj sloužící k budování sociální a kulturní identity publika, kterému je určena.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.