Modelové řešení archeologické prezentace produktem
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2014 |
Druh | Učební texty, pomůcky |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Získání schopnosti seberealizace, úspěšného vývoje a prezentace pomocí vytvářeného produktu pro odbornou či laickou veřejnost (např. desková hra, komiks, interaktivní výuková webová aplikace, film, audiovizuální výstup pro základní školy, interaktivní turistický průvodce, atd.). Meze kreativitě se nekladou, jedinou podmínkou je spojitost s oborem archeologie. V průběhu vyhledávání vhodné poptávky po produktu, který bude mít dostatečný potenciál úspěšnosti ve vybrané cílové skupině, vývoje, realizace a prezentace, si studenti osvojí a rozvinou schopnosti a zkušenosti efektivního řešení problémů, kreativity, ICT znalostí, spolupráce v realizačním týmu, konkurenceschopnosti ve sféře produktové strategie, práce na projektu a prezentace. Všechny zmíněné schopnosti a zkušenosti přesahují sféru oborového zaměření a napomáhají tak v širším uplatnění na trhu práce. |
Související projekty: |