On the effect of using different scoring methods for two versions of a test.

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

HULEŠOVÁ Martina

Rok publikování 2015
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Změna skórování testových verzí souvisí se změnou váhy ověřovaných dovedností a posunem v definici konstruktu, čímž znesnadňuje interpretaci výsledků testovaných ve dvou verzích téhož testu stejným způsobem. Závěry studie naznačují, že při změně konstruktu je problematické považovat testové verze za paralelní či ekvivalentní, a může docházet k ohrožení validity závěrů a spravedlivosti rozhodování o úrovni dovedností testovaných.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.