On the effect of using different scoring methods for two versions of a test.

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Vliv různých způsobů skórování na dvě verze téhož testu.
Autoři

HULEŠOVÁ Martina

Rok publikování 2015
Druh Článek ve sborníku
Konference CASALC Review
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://www.cjv.muni.cz/cs/casalc-review-115-16/
Obor Jazykověda
Klíčová slova Fairness; construct; scoring method; equivalence
Popis Změna skórování testových verzí souvisí se změnou váhy ověřovaných dovedností a posunem v definici konstruktu, čímž znesnadňuje interpretaci výsledků testovaných ve dvou verzích téhož testu stejným způsobem. Závěry studie naznačují, že při změně konstruktu je problematické považovat testové verze za paralelní či ekvivalentní, a může docházet k ohrožení validity závěrů a spravedlivosti rozhodování o úrovni dovedností testovaných.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.