Výběrové zaměření pozornosti učitelů anglického jazyka před a po účasti ve videoklubech

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

MINAŘÍKOVÁ Eva PÍŠOVÁ Michaela ULIČNÁ Klára JANÍK Tomáš

Rok publikování 2015
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek se zaměřuje na výběrové zaměření pozornosti učitelů anglického jazyka při pozorování videosekvencí výuky (jakožto dimenze profesního vidění) a jeho změny po absolvování videoklubů, programu dalšího vzdělávání založeného na skupinové analýze videozáznamů výuky. Rozhovory s respondenty před a po účasti ve videoklubu byly analyzovány pomocí deduktivního kategoriálního systému. Ukazuje se, že po videoklubech učitelé více tematizují obsahy a cíle, což je v souladu s cíli intervence.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.