Teoretická východiska pro použití mobilních zařízení ve výuce

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

POTŮČKOVÁ Tereza

Rok publikování 2016
Druh Článek ve sborníku
Konference Počítač ve škole 2016 – sborník příspěvků
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.pocitacveskole.cz/system/files/soubory/sbornik/2016/potuckova.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova SAMR model; Bloom's taxonomy; TPACK; mobile devices
Popis Při využití mobilních zařízení v procesu vyučování je důležité klást důraz na metodologické postupy a způsoby, jakým je tato zařízení ovlivňují. Je třeba vždy hledat způsob využití mobilního zařízení, který nějakým způsobem obohatí danou aktivitu. K rozvoji schopností žáků mohou posloužit aplikace navržené pro mobilní zařízení. Při jejich volbě je zapotřebí držet se správných didaktických postupů. Není možné využívat v hodinách technologii na úkor výuky. Pro posouzení vhodnosti využití technologií slouží několik modelů, např. tzv. SAMR, Bloomova taxonomie, či TPCK.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.