Vzdělávací potřeby učících knihovníků v kontextu celoživotního učení pro 21. století

Autoři

MAZÁČOVÁ Pavlína

Rok publikování 2016
Druh Článek ve sborníku
Konference Sborník z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2016
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
www http://icolle.mendelu.cz/2016/sbornik.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova teaching librarian; didactics; adult education; pedagogy; action research; informal education; continuing education; information literacy; information education
Popis Odborný příspěvek reflektuje aktuální problematiku týkající se edukačního prostředí neformálních institucí – knihoven. Prostřednictvím výsledků akčního výzkumu jsou definovány a analyzovány vzdělávací potřeby učících knihovníků při edukaci různých cílových skupin v informační gramotnosti a nastíněny rozvojové možnosti v andragogických, pedagogických a didaktických aspektech výuky informačního vzdělávání, kterou realizují učící knihovníci ve veřejných knihovnách.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.