Strategie řízení kvality ve škole: od kolegiálních vztahů k organizačnímu učení.

Autoři

LAZAROVÁ Bohumíra POL Milan

Rok publikování 2016
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis V důsledku celoevropských i národních školsko-politických trendů jsou školy již po léta vystaveny požadavkům na zásadnější vnitřní proměnu. Úspěšná proměna jde ruku v ruce s rozvojem procesů učení ve školách, a to nejen žáků, ale i dospělých. Ty mohou být podporovány zevnitř i zvnějšku osobami, které lze pokládat za „agenty změny“ – jde o pedagogické konzultanty, mentory a jiné školní specialisty. Cílem příspěvku je ukázat na příkladu dobré praxe a výsledcích evaluačního výzkumu, jakou pedagogičtí konzultanti a mentoři podporují procesy organizačního učení a jak rozvíjejí zdravé kolegiální vztahy mezi učiteli.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.