Uplatnění fenomenografického přístupu na příkladu výzkumu využívání digitálních technologií ve vzdělávání

Autoři

STAUDKOVÁ Hana

Rok publikování 2016
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Pedagogická orientace
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
www https://journals.muni.cz/pedor/issue/view/497
Doi http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2016-3-442
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova phenomenography; higher education research; digital technology in education
Popis Příspěvek se věnuje možnostem využití fenomenografie v pedagogickém výzkumu na příkladu výzkumu digitálních technologií ve vzdělávání. Tato výzkumná orientace je v českém prostředí téměř neznámá a hlavním cílem příspěvku je otevřít diskusi o možnostech jejího využití.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.